Karta Debiti
Banka automatikisht riprinton kartën e kreditit që skadon, në rast se ju e keni përdorur për një periudhë deri në 6 muaj nga data e skadencës. Ose nuk ka qenë e bllokuar për ndonjë arsye të caktuar. Ju do të njoftoheni në numrin tuaj celular ose mund të paraqiteni pranë dëges / punonjësit të shërbimit.
Menjëherë duhet të telefononi në një nga numrat e mëposhtëm:
- +355 4 276 756
- +355 4 276 753
- +355 4 276 752
- +38 923 293 888
Karta juaj do të bllokohet për të parandaluar çdo abuzim të mundshëm. Ju duhet të paraqiteni në Bankë dhe të plotësoni një aplikim për riprintim të kartës. Karta e riprintuar do të ketë numra të rinj dhe afat skadence të re, në mënyrë që të minimizohet risku i cdo abuzimi të mundshem.
Po, në cdo ATM të Fibank ju mund të ndryshoni PIN-in.
Fillimisht duhet të kontrolloni se cilës banke i përket ATM-ja. Pastaj telefononi në një nga numrat e vendosur ne faqen tone dhe ndiqni udhëzimet te cilat do tju jepen.