Complaints
Banka e Parë e Investimeve – Albania Sh.a synon të ruajë dhe të zhvillojë shërbime bankare me standarde të larta profesionale, të përshtatura sipas nevojave individuale.
Cilësia e shërbimeve tona është prioriteti ynë kryesor dhe, nëse për ndonjë arsye mbeteni të pakënaqur, ju inkurajojmë të na njoftoni. Për t’ju ardhur në ndihmë në raste të tilla, është e nevojshme të paraqisni një ankesë me shkrim pranë Bankës.
Të gjitha të dhënat personale të përpunuara nga Banka gjatë procedurës së trajtimit të ankesave menaxhohen në përputhje me dispozitat e Ligjit Nr. 124/2024 “Për mbrojtjen e të dhënave personale”.
Për dispozita të detajuara ju lutemi referohuni në link-un si më poshtë:
https://www.fibank.al/en/informacioni-i-klientit/te-dhena-personale
KUSH MUND TË PARAQESË NJË ANKESË?
Ne do t’u përgjigjemi të gjithë klientëve tanë. Megjithatë, ju këshillojmë që, nëse është e mundur, fillimisht të kontaktoni punonjësit e degës që ju shërben. Është e mundur që çështja të jetë e natyrës operacionale dhe të zgjidhet përmes komunikimit me degën.
KU MUND TA PARAQISNI?
- Në çdo degë në Fibank;
- Nëpërmjet email-it në adresën adresën:complaints@fibank.al
- Nëpërmjet zyrës postare në adresën e mëposhtme:
Blvd. "Dëshmorët e Kombit"
Kullat Binjake, Kulla nr. 2, Kati 13
Kodi Postal 1019
Tiranë, Shqipëri
Pas paraqitjes së ankesës, Fibank do ta shqyrtojë menjëherë, ose brenda ditës së ardhshme të punës, duke e përcjellë pranë departamentit përgjegjës.
ÇFARË DUHET TË PËRMBAJË?
Ankesa juaj duhet të përmbajë:
- Emrin dhe mbiemrin tuaj; nëse jeni përfaqësues i një shoqërie, duhet të shënoni edhe emrin dhe NUIS/NIPT-in e saj;
- Adresën tuaj të përhershme ose adresen e korrespondencës;
- Numrin e telefonit ose adresën e e-mail-it;
- Përshkrimin e shkakut të ankesës.
E RËNDËSISHME: Banka e Parë e Investimeve – Albania Sh.a nuk trajton ankesa anonime.
Në mënyrë që tju asistojmë sa më mirë, ankesa juaj duhet të përmbajë sa më shumë informacion të jetë e mundur dhe duhet të hartohet në gjuhën shqipe ose angleze.
Për lehtësinë tuaj, ne kemi përgatitur një model ankese që ju këshillojmë ta përdorni:
SI DO TË VEPROJMË ME ANKESËN TUAJ?
- Do ta përcjellim menjëherë për vlerësim pranë departamentit përgjegjës.
- Do ta shqyrtojmë në mënyrë objektive duke marrë parasysh të gjitha faktet dhe rrethanat.
- Nëse është e nevojshme, do t’ju kontaktojmë për të marrë të dhëna dhe dokumente shtesë.
- Do të përgatisim një vlerësim objektiv dhe të mbështetur ligjërisht mbi ankesën tuaj brenda një afati të shkurtër kohor (për ankesat që lidhen me shërbimet e pagesave – deri në 15 ditë pune nga marrja e saj, përveç rasteve kur kërkohet zgjatje e këtij afati, për të cilën do t’ju njoftojmë me shkrim).
- Nëse kërkesa juaj është jashtë juridiksionit tonë, do t’ju informojmë, nëse është e mundur, për veprimet që duhet të ndërmerrni
Synimi ynë është që Fibank të jetë partneri juaj i preferuar në përdorimin e produkteve dhe shërbimeve bankare. Kënaqësia juaj mbetet prioriteti ynë kryesor dhe, në mbështetje të saj, kemi miratuar nga Bordi i Drejtorëve procedurën e mësipërme, e cila përfaqëson rrugën më të shkurtër dhe më efikase, në përputhje me kërkesat rregullatore, përmes së cilës ankesa juaj mund të na përcillet dhe të marrë vëmendjen dhe trajtimin e duhur.
ÇFARË NËSE NUK JENI TË KËNAQUR ME OPINIONIN TONË?
- Nëse ankesa juaj bën pjesë në fushën e zbatimit të Ligjit Nr. 55/2020 “Për shërbimet e pagesave”, ju mund t’i drejtoheni Njësisë Përgjegjëse për Zgjidhjen Alternative të Mosmarrëveshjeve (ZAM) pranë Bankës së Shqipërisë;
- Nëse ankesa juaj bën pjesë në fushën e zbatimit të Ligjit Nr. 62/2020 “Për tregjet e kapitalit”, ju mund t’i drejtoheni Autoritetit të Mbikëqyrjes Financiare;
- Ju gjithashtu mund të ndiqni ankesën tuaj edhe pranë autoriteteve të tjera, në përputhje me dispozitat e legjislacionit në fuqi.